Producenci Kategorie e-SKLEP

Kariera

Specjalista ds. handlowych - Wrocław nr ref. SPEC_HAN/WROC

Opis stanowiska:
  • działalność w obszarze rynku hurtowego w zakresie materiałów eksploatacyjnych,

  • bezpośrednia obsługa klientów w biurze i przez telefon,

  • nawiązywanie i pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych,

  • badanie potrzeb klientów i sporządzanie ofert handlowych,

  • realizacja założonych planów sprzedażowych firmy.

Wymagania:
  • min. półroczne doświadczenie w branży biuro-serwisowej lub handlowej, w szczególności w bezpośredniej obsłudze klienta,

  • znajomość technik sprzedaży, skutecznego prowadzenia rozmów telefonicznych i handlowych z klientami,

  • umiejętność podzielności uwagi i analitycznego myślenia,

  • nastawienie na wynik indywidualny i zespołowy,

  • samodzielność i odpowiedzialność,

  • dobra organizacja pracy i samodyscyplina,

  • dobra znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel, Word,

  • prawo jazdy kat. B,

  • znajomość programu WF-Mag będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
  • atrakcyjny system wynagradzania częściowo uzależniony od osiąganych wyników sprzedaży,

  • pracę w młodym i dynamicznym zespole, w stabilnej firmie,

  • atrakcyjne narzędzia pracy,

  • system szkoleń,

  • przyjazną atmosferę pracy.

CV prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ znajdujący się poniżej lub na dole ogłoszenia.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Specjalista ds. logistyki, Product Manager (drukarki i urządzenia)

Opis stanowiska:
  • działalność w obszarze rynku hurtowego w zakresie urządzeń drukujących i materiałów eksploatacyjnych,

  • bezpośredni kontakt z dostawcami i producentami,

  • nawiązywanie i pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych,

  • badanie potrzeb klientów i sporządzanie ofert handlowych,

  • realizacja założonych planów sprzedażowych firmy,

  • zaangażowanie i motywacja do pracy,

  • mocno rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia,

  • kreatywność, inicjatywa, samodzielność w działaniu,

  • umiejętność pracy w grupie,

  • współpraca z magazynem.

Wymagania:
  • min. roczne doświadczenie w branży IT lub handlowej, w szczególności w dziale sprzedaży urządzeń drukujących lub logistyki,

  • min. wykształcenie średnie,

  • znajomość technik zakupu, skutecznego prowadzenia rozmów telefonicznych i handlowych z dostawcami,

  • współpraca z dostawcami i klientami w kwestiach związanych z przepływem towaru,

  • koordynacja procesu realizacji zamówień,

  • koordynacja procesu terminowości realizacji dostaw,

  • nadzór nad przepływem dokumentacji,

  • rozwiązywanie bieżących problemów z zakresu zarządzania produktem i łańcuchem dostaw,

  • podzielność uwagi i analityczne myślenie,

  • tworzenie raportów i wykonywanie analiz,

  • nastawienie na wynik indywidualny i zespołowy,

  • samodzielność i odpowiedzialność,

  • dobra organizacja pracy i samodyscyplina,

  • dobra znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel, Word,

  • znajomość programu WF-Mag będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
  • atrakcyjny system wynagradzania częściowo uzależniony od osiąganych wyników sprzedaży,

  • pracę w młodym i dynamicznym zespole, w stabilnej firmie,

  • atrakcyjne narzędzia pracy,

  • system szkoleń,

  • przyjazną atmosferę pracy.

CV prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ znajdujący się poniżej lub na dole ogłoszenia.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Specjalista ds. logistyki, Product Manager (cz. serwisowe)

Opis stanowiska:
  • działalność w obszarze rynku hurtowego w zakresie części serwisowych do urządzeń drukujących i materiałów eksploatacyjnych,

  • bezpośrednia kontakt z dostawcami i producentami (krajowymi / zagranicznymi),

  • nawiązywanie i pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych (w kraju i zagranicą),

  • badanie potrzeb klientów i sporządzanie ofert handlowych,

  • realizacja założonych planów sprzedażowych firmy,

  • zaangażowanie i motywacja do pracy,

  • mocno rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia,

  • kreatywność, inicjatywa, samodzielność w działaniu,

  • umiejętność pracy w grupie,

  • współpraca z magazynem.

Wymagania:
  • ? min. roczne doświadczenie w branży biuro-serwisowej lub handlowej, w szczególności w dziale logistyki, lub sprzedaży,

  • min. dwuletnie doświadczenie w serwisie urządzeń drukująco–kopiujących (znajomość budowy urządzenia od strony serwisu) lub sprzedaży części zamiennych,

  • min. wykształcenie średnie,

  • znajomość technik zakupu, skutecznego prowadzenia rozmów telefonicznych i handlowych z dostawcami,

  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,

  • współpraca z dostawcami i klientami w kwestiach związanych z przepływem towaru,

  • koordynacja procesu realizacji zamówień,

  • koordynacja procesu terminowości realizacji dostaw,

  • nadzór nad przepływem dokumentacji,

  • rozwiązywanie bieżących problemów z zakresu zarządzania produktem i łańcuchem dostaw,

  • podzielność uwagi i analityczne myślenie,

  • tworzenie raportów i wykonywanie analiz,

  • nastawienie na wynik indywidualny i zespołowy,

  • samodzielność i odpowiedzialność,

  • dobra organizacja pracy i samodyscyplina,

  • dobra znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel, Word,

  • znajomość programu WF-Mag będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
  • atrakcyjny system wynagradzania częściowo uzależniony od osiąganych wyników sprzedaży,

  • pracę w młodym i dynamicznym zespole, w stabilnej firmie,

  • atrakcyjne narzędzia pracy,

  • system szkoleń,

  • przyjazną atmosferę pracy.

CV prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ znajdujący się poniżej lub na dole ogłoszenia.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Magazynier – Bronisze

Opis stanowiska:
  • kompletacja zamówień,

  • przygotowywanie towaru do wysyłki,

  • rozmieszczanie towaru w magazynie,

  • załadunek i rozładunek dostaw,

  • bieżąca inwentaryzacja magazynu.

Wymagania:
  • wysoka motywacja i dynamika w działaniu,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • brak nałogów,

  • dobry stan zdrowia,

  • miejsce zamieszkania Ożarów lub okolice i lewobrzeżna Warszawa.

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie,

  • atrakcyjny system wynagrodzeń,

  • pracę w młodym zespole,

  • przyjazną atmosferę w pracy.

CV prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ znajdujący się poniżej lub na dole ogłoszenia.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Specjalista ds. Przetargów - Zamówień publicznych

Opis stanowiska:
  • analiza rynku przetargów materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących,

  • analiza dokumentów SIWZ,

  • ścisła współpraca z działem handlowym,

  • nadzorowanie realizacji umów zawartych w wyniku wygrania przetargu przez klienta firmy,

  • przygotowanie ofert przetargowych,

  • kompleksową obsługę postępowania przetargowego,

  • kompletowanie dokumentacji dotyczącej przetargów,

  • archiwizacja dokumentacji przetargowej,

  • monitoring postępowań przetargowych,

  • przygotowywanie dokumentacji odwoławczej,

  • zbieranie informacji o przetargach i wyszukiwanie nowych możliwości biznesowych.

Wymagania:
  • doświadczenie w przygotowywaniu ofert przetargowych,

  • znajomość ustawy o zamówieniach publicznych oraz procedur przetargowych,

  • łatwość przyswajania kompleksowych informacji technicznych,

  • samodzielność i dobra organizacja pracy,

  • kreatywność, determinacja w działaniu,

  • zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów,

  • umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,

  • zaangażowanie, wewnętrzna motywacja,

  • uczciwość, odpowiedzialność i etyczna postawa

  • Mile widziane:
  • znajomość branży materiałów eksploatacyjnych do drukarek,

  • 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:
  • prywatną opiekę medyczną,

  • atrakcyjny system wynagradzania,

  • pracę w młodym i dynamicznym zespole, w stabilnej firmie,

  • atrakcyjne narzędzia pracy,

  • rozbudowany system szkoleń,

  • przyjazną atmosferę pracy.

CV prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ znajdujący się poniżej lub na dole ogłoszenia.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Asystent działu wsparcia marek własnych

Opis stanowiska:
  • udział w procesie przygotowania dokumentacji technicznej marek własnych,

  • uzupełnianie informacji technicznych w systemie ERP,

  • pomoc w organizowaniu oraz rozliczaniu promocji marek własnych ,

  • ewidencja materiałów reklamowych,

  • kontrola obiegu dokumentacji wewnątrz działu,

  • przygotowanie zestawień, obróbka danych na potrzeby marek własnych,

  • prace zlecone w magazynie,

  • inne prace zlecone dotyczące kwestii marek własnych.

Wymagania:
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office,

  • łatwość przyswajania kompleksowych informacji technicznych,

  • samodzielność i dobra organizacja pracy,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • kreatywność, determinacja w działaniu,

  • zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów,

  • umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,

  • zaangażowanie, wewnętrzna motywacja,

  • uczciwość, odpowiedzialność i etyczna postawa.

  • Mile widziane:
  • znajomość branży materiałów eksploatacyjnych do drukarek,

  • znajomość programu WF-Mag,

  • roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:
  • prywatną opiekę medyczną,

  • atrakcyjny system wynagradzania,

  • pracę w młodym i dynamicznym zespole, w stabilnej firmie,

  • atrakcyjne narzędzia pracy,

  • rozbudowany system szkoleń,

  • przyjazną atmosferę pracy.

CV prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ znajdujący się poniżej lub na dole ogłoszenia.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Sklep internetowy Polcan