Producenci Kategorie e-SKLEP

Kariera

Specjalista ds. handlowych - Wrocław nr ref. SPEC_HAN/WROC

Opis stanowiska:
  • działalność w obszarze rynku hurtowego w zakresie materiałów eksploatacyjnych,

  • bezpośrednia obsługa klientów w biurze i przez telefon,

  • nawiązywanie i pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych,

  • badanie potrzeb klientów i sporządzanie ofert handlowych,

  • realizacja założonych planów sprzedażowych firmy.

Wymagania:
  • min. półroczne doświadczenie w branży biuro-serwisowej lub handlowej, w szczególności w bezpośredniej obsłudze klienta,

  • znajomość technik sprzedaży, skutecznego prowadzenia rozmów telefonicznych i handlowych z klientami,

  • umiejętność podzielności uwagi i analitycznego myślenia,

  • nastawienie na wynik indywidualny i zespołowy,

  • samodzielność i odpowiedzialność,

  • dobra organizacja pracy i samodyscyplina,

  • dobra znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel, Word,

  • prawo jazdy kat. B,

  • znajomość programu WF-Mag będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
  • atrakcyjny system wynagradzania częściowo uzależniony od osiąganych wyników sprzedaży,

  • prywatną opiekę medyczną,

  • pracę w młodym i dynamicznym zespole, w stabilnej firmie,

  • rozbudowany system szkoleń,

  • przyjazną atmosferę pracy.

Wymagane dokumenty:
  • CV,

  • list motywacyjny,

  • referencje - będą dodatkowym atutem.

CV prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ znajdujący się poniżej lub na dole ogłoszenia.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Specjalista ds. importu i eksportu w dziale logistyki – Warszawa nr ref. SPEC_IMP_EKS/WAW

Opis stanowiska:
  • działalność w obszarze rynku hurtowego w zakresie urządzeń drukujących i materiałów eksploatacyjnych,

  • bezpośredni kontakt z dostawcami i producentami,

  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji handlowych oraz pozyskiwanie nowych kontaktów z Klientami na rynkach zagranicznych,

  • badanie potrzeb klientów i sporządzanie ofert handlowych,

  • realizacja założonych planów sprzedażowych firmy,

  • zaangażowanie i motywacja do pracy,

  • mocno rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia,

  • kreatywność, inicjatywa, samodzielność w działaniu,

  • umiejętność pracy w grupie,

  • współpraca z magazynem.

Wymagania:
  • min. roczne doświadczenie w branży IT lub handlowej, w szczególności w dziale sprzedaży urządzeń drukujących lub logistyki,

  • min. wykształcenie średnie,

  • znajomość technik zakupu, skutecznego prowadzenia rozmów telefonicznych i handlowych z dostawcami,

  • współpraca z dostawcami i klientami w kwestiach związanych z przepływem towaru,

  • koordynacja procesu realizacji zamówień,

  • koordynacja procesu terminowości realizacji dostaw,

  • nadzór nad przepływem dokumentacji,

  • rozwiązywanie bieżących problemów z zakresu zarządzania produktem i łańcuchem dostaw,

  • podzielność uwagi i analityczne myślenie,

  • tworzenie raportów i wykonywanie analiz,

  • nastawienie na wynik indywidualny i zespołowy,

  • samodzielność i odpowiedzialność,

  • dobra organizacja pracy i samodyscyplina,

  • dobra znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel, Word,

  • znajomość programu WF-Mag będzie dodatkowym atutem.

  • dobra znajomość języka angielskiego, lub niemieckiego, lub rosyjskiego (w mowie i piśmie).

Oferujemy:
  • prywatną opiekę medyczną,

  • atrakcyjny system wynagradzania częściowo uzależniony od osiąganych wyników sprzedaży,

  • pracę w młodym i dynamicznym zespole, w stabilnej firmie,

  • rozbudowany system szkoleń,

  • przyjazną atmosferę pracy.

Wymagane dokumenty:
  • CV,

  • list motywacyjny,

  • referencje - będą dodatkowym atutem.

CV prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ znajdujący się poniżej lub na dole ogłoszenia.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Specjalista ds. logistyki, Product Manager (drukarki i urządzenia)

Opis stanowiska:
  • działalność w obszarze rynku hurtowego w zakresie urządzeń drukujących i materiałów eksploatacyjnych,

  • bezpośredni kontakt z dostawcami i producentami,

  • nawiązywanie i pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych,

  • badanie potrzeb klientów i sporządzanie ofert handlowych,

  • realizacja założonych planów sprzedażowych firmy,

  • zaangażowanie i motywacja do pracy,

  • mocno rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia,

  • kreatywność, inicjatywa, samodzielność w działaniu,

  • umiejętność pracy w grupie,

  • współpraca z magazynem.

Wymagania:
  • min. roczne doświadczenie w branży IT lub handlowej, w szczególności w dziale sprzedaży urządzeń drukujących lub logistyki,

  • min. wykształcenie średnie,

  • znajomość technik zakupu, skutecznego prowadzenia rozmów telefonicznych i handlowych z dostawcami,

  • współpraca z dostawcami i klientami w kwestiach związanych z przepływem towaru,

  • koordynacja procesu realizacji zamówień,

  • koordynacja procesu terminowości realizacji dostaw,

  • nadzór nad przepływem dokumentacji,

  • rozwiązywanie bieżących problemów z zakresu zarządzania produktem i łańcuchem dostaw,

  • podzielność uwagi i analityczne myślenie,

  • tworzenie raportów i wykonywanie analiz,

  • nastawienie na wynik indywidualny i zespołowy,

  • samodzielność i odpowiedzialność,

  • dobra organizacja pracy i samodyscyplina,

  • dobra znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel, Word,

  • znajomość programu WF-Mag będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
  • atrakcyjny system wynagradzania częściowo uzależniony od osiąganych wyników sprzedaży,

  • pracę w młodym i dynamicznym zespole, w stabilnej firmie,

  • atrakcyjne narzędzia pracy,

  • system szkoleń,

  • przyjazną atmosferę pracy.

CV prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ znajdujący się poniżej lub na dole ogłoszenia.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Specjalista ds. logistyki, Product Manager (cz. serwisowe)

Opis stanowiska:
  • działalność w obszarze rynku hurtowego w zakresie części serwisowych do urządzeń drukujących i materiałów eksploatacyjnych,

  • bezpośrednia kontakt z dostawcami i producentami (krajowymi / zagranicznymi),

  • nawiązywanie i pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych (w kraju i zagranicą),

  • badanie potrzeb klientów i sporządzanie ofert handlowych,

  • realizacja założonych planów sprzedażowych firmy,

  • zaangażowanie i motywacja do pracy,

  • mocno rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia,

  • kreatywność, inicjatywa, samodzielność w działaniu,

  • umiejętność pracy w grupie,

  • współpraca z magazynem.

Wymagania:
  • min. roczne doświadczenie w branży biuro-serwisowej lub handlowej, w szczególności w dziale logistyki, lub sprzedaży,

  • min. dwuletnie doświadczenie w serwisie urządzeń drukująco–kopiujących (znajomość budowy urządzenia od strony serwisu) lub sprzedaży części zamiennych,

  • min. wykształcenie średnie,

  • znajomość technik zakupu, skutecznego prowadzenia rozmów telefonicznych i handlowych z dostawcami,

  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,

  • współpraca z dostawcami i klientami w kwestiach związanych z przepływem towaru,

  • koordynacja procesu realizacji zamówień,

  • koordynacja procesu terminowości realizacji dostaw,

  • nadzór nad przepływem dokumentacji,

  • rozwiązywanie bieżących problemów z zakresu zarządzania produktem i łańcuchem dostaw,

  • podzielność uwagi i analityczne myślenie,

  • tworzenie raportów i wykonywanie analiz,

  • nastawienie na wynik indywidualny i zespołowy,

  • samodzielność i odpowiedzialność,

  • dobra organizacja pracy i samodyscyplina,

  • dobra znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel, Word,

  • znajomość programu WF-Mag będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
  • atrakcyjny system wynagradzania częściowo uzależniony od osiąganych wyników sprzedaży,

  • pracę w młodym i dynamicznym zespole, w stabilnej firmie,

  • atrakcyjne narzędzia pracy,

  • system szkoleń,

  • przyjazną atmosferę pracy.

CV prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ znajdujący się poniżej lub na dole ogłoszenia.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Regionalny Kierownik Sprzedaży - Poznań nr ref. RKS/POZ

Opis stanowiska:
  • działalność w obszarze rynku hurtowego w zakresie materiałów eksploatacyjnych do drukarek,

  • realizacja polityki sprzedażowej oraz marketingowej firmy w obrębie marek własnych,

  • częściowo mobilny charakter pracy, bezpośrednie wizyty u klientów, duża samodzielność,

  • nawiązywanie współpracy i pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych,

  • badanie potrzeb klientów i sporządzanie ofert handlowych,

  • realizacja założonych planów sprzedażowych firmy.

Wymagania:
  • wymóg konieczny - min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w szeroko pojętej branży IT/biuro-serwisowej,

  • znajomość technik sprzedaży, skutecznego prowadzenia negocjacji handlowych,

  • dobra organizacja pracy własnej, samodyscyplina, samodzielność i odpowiedzialność,

  • nastawienie na wynik indywidualny i zespołowy,

  • badanie potrzeb klientów i sporządzanie ofert handlowych,

  • realizacja założonych planów sprzedażowych firmy.

Oferujemy:
  • atrakcyjny, klarowny system wynagradzania częściowo uzależniony od osiąganych wyników sprzedaży,

  • pracę w młodym i dynamicznym zespole, w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,

  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, komputer),

  • atrakcyjny system szkoleń,

  • pakiet zdrowotny (po okresie próbnym),

  • przyjazną atmosferę pracy.

Wymagane dokumenty:
  • CV,

  • list motywacyjny,

  • referencje - będą dodatkowym atutem.

CV prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ znajdujący się poniżej lub na dole ogłoszenia.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Asystent Dyrektora Finansowego - Warszawa nr ref. ADF/WAW

Opis stanowiska:
  • zgłaszanie faktur do factoringu,

  • przygotowywanie przelewów do dostawców wg określonego klucza,

  • kontakt z klientami zagranicznymi w sprawie płatności, zapytania o termin przelewu, wysyłanie zestawień przelewów wychodzących,

  • kontakt z dostawcami w sprawie potwierdzeń, kompensat,

  • przygotowywanie danych o kliencie (rozpatrywanie wniosków kredytowych) wg ustalonego klucza do zaopiniowania,

  • wystawianie not odsetkowych,

  • wsparcie działu windykacji,

  • wykonywanie zestawień i raportów dla Dyrektora Finansowego.

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (finanse i rachunkowość),

  • biegła znajomość obsługi komputera (Excel min. Średniozaawansowany),

  • dobra znajomość języka angielskiego,

  • wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne,

  • zaangażowanie w realizację powierzonych obowiązków,

  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,

  • asertywności.

Oferujemy:
  • prywatną opiekę medyczną,

  • atrakcyjny system wynagradzania,

  • pracę w młodym i dynamicznym zespole, w stabilnej firmie,

  • rozbudowany system szkoleń,

  • przyjazną atmosferę pracy.

Wymagane dokumenty:
  • CV,

  • list motywacyjny,

  • referencje - będą dodatkowym atutem.

CV prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ znajdujący się poniżej lub na dole ogłoszenia.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Asystent działu logistyki - Ożarów Mazowiecki ADL/WAW

Opis stanowiska:
  • wprowadzanie i aktualizowanie zamówień do systemu,

  • uzupełnianie informacji w systemie dotyczące poszczególnych marek,

  • pomoc w organizowaniu oraz rozliczaniu promocji,

  • kontrola obiegu dokumentacji wewnątrz działu,

  • przygotowanie zestawień, obróbka danych na potrzeby poszczególnych marek,

  • inne prace zlecone w ramach działu logistyki.

Wymagania:
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel – tabele przestawne, raporty, funkcje),

  • samodzielność i dobra organizacja pracy,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • kreatywność, determinacja w działaniu,

  • zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów,

  • umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,

  • zaangażowanie, wewnętrzna motywacja,

  • uczciwość, odpowiedzialność i etyczna postawa,

  • dobra znajomość języka angielskiego.

Mile widziane:
  • znajomość branży materiałów eksploatacyjnych do drukarek,

  • znajomość programu WF-Mag,

  • roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:
  • prywatną opiekę medyczną,

  • atrakcyjny system wynagradzania,

  • pracę w młodym i dynamicznym zespole, w stabilnej firmie,

  • atrakcyjne narzędzia pracy,

  • rozbudowany system szkoleń,

  • przyjazną atmosferę pracy.

Wymagane dokumenty:
  • CV,

  • list motywacyjny,

  • referencje - będą dodatkowym atutem.

CV prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ znajdujący się poniżej lub na dole ogłoszenia.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Sklep internetowy Polcan